خوشگلا باید سینه بزنند یا برقصند - مداح مشهد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























مداح مشهد

 

سلام حتما دنبال این هستید بفهمید علت گفتن این جمله چیه من تو روزهای گذشته در مورد چند موضوع حرف زدم مثل مداح معروف شدن     صدای سک در اوردن  باند بازی   ووووو اینبار میخوام در مورد لحن خوندن شعر نوحه یا همون اهنگ گذاری بر روی شعر نوحه بنویسم نمیدونم چرا بعضی مداح ها به هر قیمتی میخوان نوحه ای رو که میخونن گل کنه و حتی در بعضی مواقع شعر خوب رو هم زیر سوال میبرندنمونش چند وقت پیش یکی از دوستانم یه کلیپ نشونم داد موندم چی جوابش رو بدم تو کلیپ اون مداح نسبتا معروف این شعرو میخوند        دل من اقا فداته       عاشقه کربلاته      اقا دلم عاشق     چشمای دل رباته    حالا فکر کن این شعر رو با اهنگ خوشگلا باید...... میخوند  بنده خداها سینه زنها نمیدونستن سینه بزنن یا برقصنداز این موارد زیاه اصلا فکر کنید اون خواننده بیاد مداحی کنه خنده دار نیست البته من با این کار مشکلی ندارم حتی خودم روبعضی از شعر هام اهنگ ترانه میذارم اما ترانه داریم تا تراانه من به خاطر خوندن یک نوحه عظمت مجلس امام حسین و شخصیت خودم رو زیر سوال نمیبرم یا علی مدد



نوشته شده در شنبه 90 اسفند 20ساعت ساعت 2:54 صبح توسط محمد کرمی2| نظر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin