من وهابی هستم!!!!!!!!!!!!!!!! - مداح مشهد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























مداح مشهد

سلام اره درست خوندی من وهابی هستم ! حتما میپرسید اینجا چیکار میکنم خوب اومدم برا تشکر از بعضی بچه شیعه ها!                                                                                                                                                                                                    حتما باز میپرسی چرا ؟           خوب جوابش یکم طولانیه ولی سعی میکنم کوتاهش کنم  .    خونه من یعنی خونه بابام اینا عربستانه     چون سرزمین پولدار و پولسازی داریم تو مناطق مختلف دنیا شعبه زدیم برا تبلیغ فرقه وهابیت   از جمله ایران  تو شهر های سنی نشین ومردم فقیر تونستیم تا حدی نفوذ کنیم خوب بابام اینا خوب پول خرج میکنن مذهب ما ظاهرا تسننه ولی اصلا سنی هارو قبول نداریم      خوب ولی مشکلاتی هم داریم خیلی از مردم به خاطر پول دینشون رو نمیفروشن خوب ما هم مجبوریم با پنبه سر ببریم  !!     خوب اینم راه داره ببینید ما وقتی میبینیم هیچ راهی برای نفوذ  وجود نداره منظورم با پوله از مذهب خودتون علیه خودتون استفاده میکنیم !  میدونید ما تمام حرکات شمارو زیر نظر داریم تو خیابون   تومدرسه    تو باشگاه ......... ووووو  توی هیئت  اره هیئت حتما میگی مگه میشه وهابی تو هیئت !1ببینید ما مستقیما به شما کار نداریم ولی از حرکات شما  حرف های نا مربوط شما اخلاق های زننده شما سو استفاده میکنیم  و همونها رو به صورت شبهه به خورد شما میدیم تا دلتون  به شک بیفته  که نکنه راست میگه نکنه راه رو دارم کج میرم ماها به شکل هرکسی میتونیم در بیایم به شکل جوان پاک به شکل بچه به شکل یه زن  به شکل یه ادم مومن یااااااااااااااااااااااااا به شکل یه مداح مثل این یارو مداح مشهد                      مداح هم میتونه با رفتار بد مارو کمک کنه که ما هم تا میتونیم روی این رفتارها مانور بدیم  اقا سرت رو درد نیارم تشکر میکنم از تمام بچه شیعه هایی که خواسته نا خواسته به ما کمک میکنن**************دوستان عکس خودمو گذاشتم تا به کسی بر نخوره یا علی                                                                     



نوشته شده در شنبه 90 اسفند 27ساعت ساعت 12:0 عصر توسط محمد کرمی2| نظر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin